Com blochezi ecranul la iPhone 12 fara sa utilizezi butonul fizic

 De curand am facut trecerea de la telefoanele cu android la iPhone, si anume iphone 12. La telefoanele cu sistem de operare android ai aplicatii care inchid ecranul/blocheaza fara sa folosesti butonul fizic de fiecare data. Ori vine telefonul cu asa ceva, cum sunt cele de la Huawei, ori gasesti destul de multe in play store.

In app store nu am gasit nici o aplicatie de genul asta, poate or fi, dar eu nu am dat de ele. Dar tot cautand prin telefon, am gasit o optiune in setari care face fix ceea ce voiam eu. Asadar, intrati in setari- accesibilitate - atingere - derulati pana jos de tot si gasiti optiunea "apasare spate" si apasati pe activare iar in optiuni, la apasare dubla, gasiti "blocare ecran". 

 



 

Cum se face asta mai exact?! Apasati de doua ori pe spatele telefonului in zona "marului muscat" si se blocheaza ecranul fara a mai apasa pe butonul fizic de blocare - care va avea o viata mai lunga. Functioneaza si prin husele de silicon.

Comentarii